Časté dotazy - FAQ
Kdy bude objednané zboží doručeno?
- Zboží skladem odesíláme každý den do 12 hod. Expedujeme tak nejpozději druhý den od objednání/uhrazení objednávky.
- Orientační dostupnost je uvedena v detailu každého produktu.
- V případě, že zboží, které není skladem potřebujete doručit v konkrétním termínu, kontaktujte nás na e-mail info@sylviene.cz. Pokusíme se Vašemu požadavku vyhovět.
Jsou šperky vyrobeny z pravého stříbra?
- Ano, šperky jsou vyrobeny z kvalitního stříbra ryzosti 925/1000 (pokud není uvedeno jinak). Všechny komponenty nebo šperky odebíráme pouze od ověřených dodavatelů.
- Abychom měli 100% jistotu, nechali jsme si namátkově otestovat šperky od tří výrobců na Puncovním úřadě v Ostravě. Všechny testy dopadly výborně, všechny šperky splňovaly kritéria ryzosti stříbra Ag925/1000 a neobsahovaly žádné zakázané látky jako olovo nebo nikl.
Je možný osobní odběr?
- Ano, osobní odběr je možný v Opavě na Polní ulici. Přesná adresa Vám bude zaslána jakmile bude zboží nachystáno k odběru.
Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?
- Prostřednictví e-mailu budete informováni o každé změně stavu objednávky. Vyplňujte prosím e-mail pozorně a bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující e-mail o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem e-mailu: info@sylviene.cz
Jakým způsobem můžu zaplatit?
- platba předem bankovním převodem na náš účet u Fio banky - číslo účtu: 7750077500/2010
- on-line platební bránou Comgate - platba probíhá okamžitě
Je možné zakoupené zboží vrátit/vyměnit?
- Zboží je možné vrátit do 30-ti dnů. Pro registrované až do 90 dní.
- Pokud chcete šperk vyměnit, vraťte původní přes formulář níže. Nový šperk si můžete ihned objednat, aby se nevyprodal, nemusíte čekat na vyřízení vrácení.
- Pro vrácení prosím vyplňte formulář zde: VRÁCENÍ/REKLAMACE
Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?
- Veškeré zboží před odesláním kontrolujeme, nicméně pokud zjistíte, že zboží není v pořádku, vyplňte prosím formulář pro reklamace zde: VRÁCENÍ/REKLAMACE a počkejte na naše vyjádření.
- Zboží zatím zpět neposílejte, není vždy nutné. K Vaší reklamaci se vyjádříme co nejdříve.